Rada Osiedla "Puławska"

Zakres działalności Rady Osiedla realizowany jest w oparciu o postanowienia §78 –80 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej "Mokotów" z z czerwca 2018 roku.

Rada Osiedla „Puławska” powoływana jest w liczbie 9 członków na kadencję czteroletnią.


Fragment Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej "Mokotów" dot. Rady Osiedla
 

SKŁAD RADY OSIEDLA „PUŁAWSKA” - KADENCJA 2022-2026 r.  

(aktualizacja od dnia 09.10.2023 r.)

Hubert Kożuchowski

Przewodniczący Rady Osiedla,

Członek Komisji Technicznej

Agnieszka Chojnowska

Wiceprzewodnicząca Rady Osiedla, Przewodnicząca Komisji Ekonomicznej

Radosław Molenda

Sekretarz Rady Osiedla

Jan Kornacki

Przewodniczący Komisji Technicznej

Piotr Dudziński

Członek Komisji Technicznej

 

 

KONTAKTOWANIE SIĘ Z RADĄ OSIEDLA

Rada Osiedla – powołana, by Państwa reprezentować- przypomina i zachęca wszystkich członków Osiedla „PUŁAWSKA” do kontaktowania się z Radą, składania swoich wniosków, propozycji, zapytań i próśb w sprawach zarówno dotyczących funkcjonowania i rozwoju Osiedla, jak i sprawach własnych ( leżących w kompetencjach Rady).

Z Radą Osiedla kontaktować się można:

- przychodząc osobiście do siedziby administracji Osiedla na krótkie wysłuchanie przez Radę – każdorazowo w dniu posiedzenia RO, na 20 minut przed rozpoczęciem jej obrad.

Kolejne terminy posiedzeń RO podawane są w zakładce Rady Osiedla na stronie Administracji Osiedla „PUŁAWSKA”: osiedlepulawska.waw.pl/rada-osiedla-pulawska.

Informacja także w Administracji Osiedla.

- poprzez skrzynkę kontaktową - po prawej stronie wejścia do siedziby administracji Osiedla ( ul. Bielawska 3 ) lub przez skrzynkę mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jest to miejsce także na wszelką korespondencję kierowaną do Rady Osiedla. Prosimy przy tym o pozostawienie także swoich danych kontaktowych ( zwrotnych).

 

Termin najbliższego posiedzenia Rady Osiedla „Puławska” – 16.09.2024 roku o godzinie 17:30 ul. Bielawskiej 3 w biurze Administracji.