Rada Osiedla "Puławska"
Zakres działalności Rady Osiedla realizowany jest w oparciu o postanowienia §78 –80 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej "Mokotów" z z czerwca 2018 roku.Rada Osiedla „Puławska” powoływana jest w liczbie 9 członków na kadencję czteroletnią.
Fragment Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej "Mokotów" dot. Rady Osiedla
SKŁAD RADY OSIEDLA „PUŁAWSKA” - KADENCJA 2022-2026 r.
(aktualizacja od dnia 09.10.2023 r.)
Hubert Kożuchowski |
Przewodniczący Rady Osiedla, Członek Komisji Technicznej |
Agnieszka Chojnowska |
Wiceprzewodnicząca Rady Osiedla, Przewodnicząca Komisji Ekonomicznej |
Radosław Molenda |
Sekretarz Rady Osiedla |
Jan Kornacki |
Przewodniczący Komisji Technicznej |
Piotr Dudziński |
Członek Komisji Technicznej |
KONTAKTOWANIE SIĘ Z RADĄ OSIEDLA
Rada Osiedla – powołana, by Państwa reprezentować- przypomina i zachęca wszystkich członków Osiedla „PUŁAWSKA” do kontaktowania się z Radą, składania swoich wniosków, propozycji, zapytań i próśb w sprawach zarówno dotyczących funkcjonowania i rozwoju Osiedla, jak i sprawach własnych ( leżących w kompetencjach Rady).
Z Radą Osiedla kontaktować się można:
- przychodząc osobiście do siedziby administracji Osiedla na krótkie wysłuchanie przez Radę – każdorazowo w dniu posiedzenia RO, na 20 minut przed rozpoczęciem jej obrad.
Kolejne terminy posiedzeń RO podawane są w zakładce Rady Osiedla na stronie Administracji Osiedla „PUŁAWSKA”: osiedlepulawska.waw.pl/rada-osiedla-pulawska.
Informacja także w Administracji Osiedla.
- poprzez skrzynkę kontaktową - po prawej stronie wejścia do siedziby administracji Osiedla ( ul. Bielawska 3 ) lub przez skrzynkę mailową na adres:
Jest to miejsce także na wszelką korespondencję kierowaną do Rady Osiedla. Prosimy przy tym o pozostawienie także swoich danych kontaktowych ( zwrotnych).
Termin najbliższego posiedzenia Rady Osiedla „Puławska” – 16.09.2024 roku o godzinie 17:30 ul. Bielawskiej 3 w biurze Administracji.